tuner TV, czy zmieniać?

Autor: PaweL <lespaw_at_pocztakropkaonet.pl>
Data: Sun 28 May 2006 - 23:39:32 MET DST

Witam grupowiczów

Mam tuner TV pixelview BT878 pro... czy jakoś tak. Chcę zgrać trochę
pamiątek z VHS.
Zastanawiam się czy nowe karty TV na nowych chipsetach dadzą mi lepszą
jakość obrazu?
Jest sens kupować nową kartę?
Do odbioru telewizji praktycznie jej nie używam, zraziłem się tragiczną
jakością odbioru. Ale obraz odbierany przez VirtualDuba jest dużo lepszy,
ostry, bez zakłóceń.
Sygnał dostarczał bym przez composite, z magnetowidu i kamery VHS-C - czy
będzie lepiej na nowoczesnych kartach? Jakie macie doświadczenia?

z góry dziękuję za podpowiedzi
pozdrawiam
Paweł