Re: Instalacja Windowsa na Toshiba Tecra M2

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 28 May 2006 - 01:32:45 MET DST

"Szym" <szymson20@gazeta.pl> wrote in news:e5aa2k$mg3$1@inews.gazeta.pl:

[...]
> minal bo ten laptop juz ledwo chodzi. No i tu jest problem - nigdy nie
> formatowalem nawet zwyklego laptopa a juz te toshiby maja w sobie cos

moze Cie zmartwie... ale notebook nie rozni sie NICZYM od strony
logicznej w porownaniu do duzego "blaszaka"; ma jakistam zestaw
podzespolow specyficzny dla danej konfiguracji; podobnie jak kazdy
blaszany pecet; nie wiem w czym widzisz tutaj problem;

> bardzo dziwnego do tego stopnia ze nawet nei iwem jak zaczac
> formatowac dysk. Czy ktos moglby mi wytlumaczyc dokladnie (bo w

nie rozumiem! plyta instalacyjna Windows XP oferuje partycjonowanie
i formatowanie partycji na dysku twardym - gdzie widzisz tutaj problem?

> sprawach laptopow jestem totalnym laikiem) kolejne kroki instalacji na
> Toshibie (bo rozumiem ze kazdy model jest w tych sprawach podobny?)
[...]

no normalnie... klikasz dalej, dalej; sprawdz jedynie czy chipset
plyty glownej jest oblsugiwany przez windowsa - a dokladniej czy
windows widzi poprawnie kontroler HDD - bo to moze byc jedyny
problem;

a co do kwestii 50 sterownikow - co w tym zlego? pomysl chwilke:
potrzebujesz sterowniki do karty graficznej, dzwiekowej, sieciowej,
moze do chipsetu; reszta plikow na stronie Toshiby to sa jakies
cudaki w stylu "costam polepszajace prace touchpad #1", "costam
polepszajace costam innego"; do tego moze byc np. kilka sterownikow
do kart sieciowych jezeli dany model byl produkowany z kilkoma
roznymi kartami - ale to nie problem, bo masz dzialajacego windowsa
tam i mozesz sobie sprawdzic jaki sprzet jest teraz zainstalowany;

pzdrv;
adas;