Instalacja Windowsa na Toshiba Tecra M2

Autor: Szym <szymson20_at_gazeta.pl>
Data: Sat 27 May 2006 - 21:42:18 MET DST

Witam wszystkich!

    Mam bardzo duzy problem z laptopem mojej dziewczyny - kupila go w USA
jednak na tyle nie znala sie na tym ze nie upomniala sie o "recovery CD"
ktore toshiba dorzuca do chyba kazdego laptopa (pisalem do polskiego
oddzialu - odpisali ze nei mozna ani dorobic Laptop chodzi na fabrycznej
instalacji od wrzesnia jednak czas na format juz dawno minal bo ten laptop
juz ledwo chodzi. No i tu jest problem - nigdy nie formatowalem nawet
zwyklego laptopa a juz te toshiby maja w sobie cos bardzo dziwnego do tego
stopnia ze nawet nei iwem jak zaczac formatowac dysk. Czy ktos moglby mi
wytlumaczyc dokladnie (bo w sprawach laptopow jestem totalnym laikiem)
kolejne kroki instalacji na Toshibie (bo rozumiem ze kazdy model jest w tych
sprawach podobny?) lub prosze o jakies przydane stronki WWW gdzie by
wszystko bylo opisane krok po kroku (w baardzo laicki sposob:)) Potrzebuje
wskazowek jak najszybciej bo boje sie ze poszuka sobie nowego chlopaka ktory
sie na tym zna wiec spieszcie z pomoca Panie i Panowie :)
Szymon I
PS to moj pierwszy post na jakiejkolwiek grupie dyskusyjnej wiec prosze o
wyrozumialosc.