Re: Prosba o ocene sprzetu

Autor: Ludvigus <ludvigus_at_NOSPAMop.pl>
Data: Fri 26 May 2006 - 23:41:56 MET DST

[ piotr sut ] napisał(a):

> Przyszlo mi jeszcze do glowy, karta moze bedzie w przyszlosci - oprocz
> monitora - podlaczana pod jakiegos 26'' LCD-ka (filmy DVD).

Wspomniany przez Ciebie wcześniej Radeon X550 ma wyjście cyfrowe DVI, więc podłączysz LCD
spokojnie. Mój Radeon X600XT od Gigabyte'a miał w zestawie nawet przejściówkę z DVI na D-Sub,
więc można podłączyć 2 monitory CRT na raz.. nie wspomnę o wszystkich kablach i przejściówkach
video IN/OUT :)

> Jeszcze na koniec (wcale nie najmniej wazne): jaki cichy i solidny
> zasilacz do tego zestawu? Zostawic ten standartowy z obudowy?

Sądzę, że możesz zostawić ten z obudowy.. opinie można poczytać tutaj:
http://sklep.benchmark.pl/pelny_19701.html

--
[ pozdrawiam - Ludvigus    GG:783307   mailto:ludvigus(słonik)op.pl ]
[ http://houset.prv.pl - poznaj glebie muzyki HOUSE! *nowy**design* ]