Re: Glosniki 2+1 jakie wybrac...

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Fri 26 May 2006 - 22:20:34 MET DST

Hikikomori San, napisales:
> Ja tam nie wiem czytaki mini zestaw audio za 300 zlotych to jest cos
> wart...

Nie jest. :} Nie jeśli chcesz go potraktować jako źródło dobrej jakości
dźwięku. Za 250 zł masz średnie Logitechy czy Creative'y 2.1, dobrze
nagłaśniające tylko małe, zagracone pomieszcze (i tylko pod warunkiem, że
nie lubisz głośnej muzyki). Za ok. 500 zł kupisz znacznie mocniejszy zestaw,
jak wspomniane Z-2300. Za 700-800 masz całkiem porządną miniwieżę, nadającą
się do niezbyt głośnego słuchania muzyki (do grania już mniej). Inna opcja
to standardowy wzmacniacz i głośniki, ale to już nie moja działka, poza tym
i tu nie brakuje shitu (warto rozejrzeć się po używanych...).
Sam używam starych SoundWorksów i jestem zachwycony. :)

k,