Re: Glosniki 2+1 jakie wybrac...

Autor: Hikikomori San <hikikomorisan_at_gazeta.pl>
Data: Fri 26 May 2006 - 21:52:29 MET DST

NOKGAMER wrote:

> Użytkownik "Hikikomori San" <hikikomorisan@gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> Ale mimo wszystko jak ma się wydać 200-300 zł, to warto pomyśleć o mini
> zestawie audio.

Ja tam nie wiem czytaki mini zestaw audio za 300 zlotych to jest cos
wart... Tym bardziej,z e jestem przyzwyczajony do brzmienia ampli yamahy
;]

Chyba jednak Inspire T3000 pokjda do kompa a sluchawki do grania... :)

Ale dziekuje za opinie. Gdyby nie to, ze jakbym chcial kupic minizestaw
stereo to by sie skonczylo ostatecznie na 3 kaflach, to bym sie
zastosowal ;)))))

--
  Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
  Dopisz własne obserwacje.  Zapraszamy na forum:  http://tiny.pl/mgcc