Re: Sens zmiany na 2 procesorowy ?

Autor: uC <uC_at_blabla.bla>
Data: Thu 25 May 2006 - 22:49:07 MET DST

"Cezar Ponti" <pegazzzwywal@poczta.fm> wrote in message
news:e554rf$39r$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Czas dostepu wlasnie jest krytyczny
> np plik ktory wazy 1 giga otwieranie i zapisywanie jego to koszmar...
> Tak wiec te raptory beda spelniac zadanie.
> A jesli chodzi o produkty adoba to wlasnie np mac g5 ten najnowszy ma
> dwa dwurdzeniowe procesory i znajomy mowil ze przesiadl sie ze zwyklego g5
> duala
> i czuje roznice... no ale to juz trzeba by samemu sprawdzic czy na
> systemie xp by to
> dala taka roznice.
> Sam juz nie wiem...

Eeee, jezeli otwierasz jeden plik 1 GB to czas dostepu ma niewielkie
znaczenie (chyba ze dawno nie defragmentowales dysku). Raptory maja tylko
niewiele wieksza predkosc odczytu/zapisu niz nowe, duze dyski 7200 RPM przy
liniowym odczycie/zapisie.
Sprawdz w dokumentacji Adoba czy aplikacje na XP sa tak samo wielowatkowe
jak na Mac'a, moim zdaniem tak.
Pzdr.,

--
uC