Re: Sens zmiany na 2 procesorowy ?

Autor: Cezar Ponti <pegazzzwywal_at_poczta.fm>
Data: Thu 25 May 2006 - 22:40:05 MET DST

> A ja zamiast 2. Raptorow 150 kupilbym 4 dyski 250 lub 320 GB (np. Raid
> Edition WD ;-) + prosty kontroler RAID5 (albo ryzykowal RAIDA na nForsie)
> i mial wiecej i szybciej za tyle samo lub mniej), chyba ze czas dostepu
> jest u Ciebie krytyczny.
>
> Pzdr.,
> --
> uC
> www.ultracode.eu

Czas dostepu wlasnie jest krytyczny
np plik ktory wazy 1 giga otwieranie i zapisywanie jego to koszmar...
Tak wiec te raptory beda spelniac zadanie.
A jesli chodzi o produkty adoba to wlasnie np mac g5 ten najnowszy ma
dwa dwurdzeniowe procesory i znajomy mowil ze przesiadl sie ze zwyklego g5
duala
i czuje roznice... no ale to juz trzeba by samemu sprawdzic czy na systemie
xp by to
dala taka roznice.
Sam juz nie wiem...