Re: Athlon XP 2100+ (???) - piekarnik - problemy....

Autor: Gobli <gobli_at_vp.pl>
Data: Thu 25 May 2006 - 20:05:01 MET DST

> a to dziwne bo nie bylo chyba thortonow 2100
> byly natomiast 2000 i 2200. moze masz jednak
> podkreconego tego procka??

może... jedyne co staram się z nim teraz robić, to spowalniać, żeby się tak
nie grzał, ale i za bardzo nie mogę, bo musi dać sobie radę z różnymi
rzeczami (komputer w pracy - nadruki na koszulki, trasowanie bitmap na
wektory, czasem bardzo dużo obiektów, i komputer i tak ledwo daje radę).
kupię jakieś chłodzenie, mam nadzieję, że będzie lepiej.
jeśli dalej będą problemy, napiszę :)

--
Stanisław Smólski