Re: Side Air Duct (boczny kanał wentylacji?)

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Thu 25 May 2006 - 17:28:59 MET DST

" wredny_menel" <wredny_menel@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:e54fm9$5et$1@inews.gazeta.pl...

> Dowiedz się wreszcie że nawiew jest zawsze na radiator
> - termodynamika sie kłania !!!

OK - z punktu widzenia omawianego tematu nie ma to większego
znaczenia czy wiatrak ssie czy dmucha - moje pytania były takie:

- czy Intel P4 D "box" ma rzeczywiście wiatrak na górze, poziomo do boku
obudowy? (widziałem obudowy DELLa w których nawiew jest z boku radiatora)

- czy pozycja procesora jest zawsze taka sama że można w ciemno
kupować taką obudowę licząc na to że kupiona osobno płyta spasuje ?