Re: Athlon XP 2100+ (???) - piekarnik - problemy....

Autor: Orson <oracz_at_mpwik.ssk.pl>
Data: Thu 25 May 2006 - 15:27:28 MET DST

> obudowa otwarta, wentylatory działają, i procek ma w spoczynku powyżej
> 70 stopni.
> żeby się upewnić czy mnie everest nie oszukuje, dotykałem radiatora -
> parzył.
> w stresie skacze do 85... i co godzinę komp się wyłącza, i przez jakieś
> 10 minut nie daje się uruchomić.

Witam

Jesli radiator parzy to znaczy ze odbiera cieplo z procesora jednak sam
radiator z wentulatorem nie jest przystosowany do tego modelu procesora,
poniewaz nie jest w stanie rozproszyc tyle ciepla ile odbiera.
Proponuje go wymienic na cos z miedziana podstawka lub na calkowicie
miedziana konstrukcje. Powinny skonczyc sie problemy z wylaczajacym sie
komputerem.

Pozdrawiam