Re: Wyłączenie zasilania USB

Autor: wredny_menel <wredny_menel.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 25 May 2006 - 14:45:36 MET DST

hefalump <hefalumpikWYTNIJ@TOgazeta.pl> napisał(a):

> * Pełne rozładowywanie w przypadku nowoczesnych baterii (li-ion, li-polimer)
> nie jest wskazane. Pełne rozładowanie baterii może spowodować wręcz
> uszkodzenie
> owej (na szczęście są zabezpieczenia nie pozwalające na rozładowanie baterii
> w sposób niebezpieczny dla niej). W przypadku owych baterii powinno się
> doładowywać
> na pewno wcześniej niż telefon się wyłączy - najlepiej wtedy kiedy
> wygodniej.
> Ewentualnie raz na jakiś czas rozładować baterię bardzo (ale też nie do
> wyłączenia
> [...]

 Moje dośwadczenie i wyniki przeczą tym opowiastkom. W sieci nie takie bzdury
 sie opowiada. Sięgnij po dane producentów a nie jakieś mitomańskie
 opowiastki.
  W ten sam sposób eksploatuję aku w notebookach ! Rezultaty identyczne,
  najlepsze przy pełnych cyklach !

PS
   Pełne rozładowanie - jak rozumiem -do momentu sygnalizacji samoczynnego

   wyłączenia sie aparatu !

   Pełne naładowanie - to u mnie - sygnalizacja naładowania plus ewentualnie
   max do 24 godz pozostawienia włączonej ładowarki, czyli doładowania
   prądem podtrzymania - co wraźnie zwiększa czas trzymania - nawet o
   20-30% !