Re: Zakup Laptopa w Media a CD

Autor: Chichotek <zy_at_erpuarg.jnj.cy>
Data: Wed 24 May 2006 - 22:15:43 MET DST

Bodzio SE, pisząc na pl.comp.pecet, z premedytacją zapewne napisał(a):

> Koleżanka kupiła Laptopa. Nie widziałem go, ale mnie zaskoczyło to, że nie
> było żadnej płyty CD do kompletu. Jakieś braki czy co, a może do odbioru z
> podbiciem gwarancji. <<<<<

Od dłuzszego czasu już żaden z producentów nie dorzuca nosników z systemem
do notków gdyz kupuje sie notka z licencją na system a nie nośnik, a po
drugie po zainstalowaniu systemu mozna sobie samemu zrobic "recovery cd" ze
sterami.

> Co jest najdziwniejsze, po odpaleniu (z tego jak przez telefon mnie
> informowała) to wszystko się aktualizowało i instalowało, system, jakieś
> stery, burning DVD, muza itd - trwało to ponad 40 minut. Skąd on to wszystko
> brał. I co teraz z tym XP, jak go zarejestrować bez klucza?

Jak wspomniałem wyzej: jeśli notek jest zakupiony z systemem to pod spodem
jest przyklejona naklejka z licencją i tam masz klucz. A to jaki nośnik
uzyjesz do instalacji to juz Twoja sprawa.

--
Pozdrawiam, Chichotek
Soltek DRV5, AthlonXP 1600+, 1024mb DDR, BIV 40gb, WD400JB, Gigabyte R9550