Zakup Laptopa w Media a CD

Autor: Bodzio SE <bodziosystemelectronics_at_vp.pl>
Data: Mon 22 May 2006 - 10:01:00 MET DST

Koleżanka kupiła Laptopa. Nie widziałem go, ale mnie zaskoczyło to, że nie
było żadnej płyty CD do kompletu. Jakieś braki czy co, a może do odbioru z
podbiciem gwarancji. <<<<<

Co jest najdziwniejsze, po odpaleniu (z tego jak przez telefon mnie
informowała) to wszystko się aktualizowało i instalowało, system, jakieś
stery, burning DVD, muza itd - trwało to ponad 40 minut. Skąd on to wszystko
brał. I co teraz z tym XP, jak go zarejestrować bez klucza?