Re: windows 98 problem z instalacja

Autor: Tragarz <naproksen_at_op.pl>
Data: Wed 24 May 2006 - 17:38:13 MET DST

Dziekuje za porade ale znowu mam problem.
Moze jest on "lamerski" ale prosze o pomoc.
Zwykle instalowalem win98 z dyskietki startowej. W laptopie jednak nie mam
napedu dyskietek. Probowalem wciskac F8 jak to zwykle robilem aby wybrac
wiersz polecen i tam sie dostac do dysku cd aby wpisac polecenie SETUP.
Niestety nie wiem jak to zrobic bez stacji dyskietek:( Plyta bootuje sie z
pliku SETUP a ja musze wpisac SETUPCOR ale jak to zrobic? Jak dostac sie do
jakiegos wiersza polecen?
Prosze o pomoc i z gory dziekuje
Tragarz