windows 98 problem z instalacja

Autor: Tragarz <naproksen_at_op.pl>
Data: Tue 23 May 2006 - 21:40:45 MET DST

Witam!
Mam dziwny problem i moze ktos pomoglby mi go rozwiazac?
Problem przytrafil mi sie na dwoch komputerach i niewiem co to moze byc,
moze poprostu moja niewiedza.
Chcialem zainstalowac windows 98 a po nim windows xp. Sformatowalem wiec
partycje C na ktorej byl wczesniej windows xp i zaczalem instalacje windows
98 z dosa. Po standardowych krokach doszedlem do momentu w ktorym wyskakuje
komunikat "nacisnij klawisz a zostanie uruchomiony instalator windows"
naciskam i w tym momencie powinno wyskoczyc to niebieskie okno instalacyjne.
Niestety nie wyskakuje a w lewym gornym oknie miga kursor. Co to moze byc?
Za dobra karta graficzna? Czy moze to ze wczesniej na dyskach byl windows xp
i powinienem wszystko sformatowac?
Prosze o pomoc i pozdrawiam
Tragarz