Re: Prosba do posiadaczy proc.Intel dwurdzeniowych

Autor: RobertW <robert_at_WYTNIJTO.z.pl>
Data: Wed 24 May 2006 - 09:40:28 MET DST

> Już byłem bliski spełnić Twoje 'życzenie'

"mam prosbe do posiadaczy ...." to jest życzenie? tez masz problem z
interpretacja wyrazow?

> 'Who is Who' na grupie a dopiero

i co, mam pasc na kolana? zamiescilem grzeczna prosbe, nic wiecej, a
otrzymalem od niego kpiny

> potem obrażał ludzi za swój brak
> umiejętności jasnego precyzowania
> żądań.

a co jest niejasne?

> PLONK !

Twoja sprawa. A jesli jakis psudo guru wyjezdza z szyderstwami typu "Pewnie
mu mniejszą częstotliwość pokazuje,i nie słyszał o "Enhanced Intel
SpeedStep" ;)" to nie jest wcale grzeczne ani uprzejme.