Re: Jak podlaczyc cyfrowo dzwiek ?

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 24 May 2006 - 09:22:56 MET DST

Użytkownik "Fantom" <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e5103p$ege$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Czy da sie podlaczyc jakos dzwiek poprzez lacze cyfrowe miedzy typowa karta
> wbudowana na plyte glowna (Jakis Realtek ALC 882, 8-ch High-Definition Audio
> CODEC S/PDIF out interface) do amplitunera z kupa roznych wejsc (Yamaha 459)
> ?

rozumiem ze ta yamaha ma tylko wejścia analogowe :) ?

Wiec podłącyzć sie da za pomoca odpowiedniego przetwornika. Ja siadłem
sekunde na google i znalazłem cos takiego- ale niestety przetważa z
cyfrowego- ale optycnzego na analog RCA
http://www.atel.com.pl/produkt.php?hash=01638

trzeba tylko lepeij poszukać:)