Jaka karta GTX?

Autor: Szatyn <szatynek_at_gmail.com>
Data: Wed 24 May 2006 - 00:43:47 MET DST

Zdecydowalem sie na zakup karty grafiki. Moj wybor padl na model 7900 GTX.
A to dlatego ze..
jest nowym modelem
jest bardziej energooszczedna (komputer jest czynny przewaznie 24h/dobe)
rozdzielczosc oferowana (moj monitor to NEC LCD2090UXi).
Tylko nie bardzo wiem na jaka firme sie zdecydowac.
W sumie juz i tak za duzo zainwestowalem w kompa zeby teraz wyzylowac na
karcie...
Tylko doradzcie mi prosze jakiej firmy wybrac. Do wyboru mam Asusa BTG, XFX,
eVGA, PNY Gigabyte i Leadtek
Dodam ze karta bedzie pracowala z mobo Asusa P5N32-SLI Delux z procesorem
Intel Pentium D 950
Pozdrawiam i dziekuje za podpowiedzi,
Szatyn