Re: karta grafiki PCI Expres

Autor: Szatyn <szatynek_at_gmail.com>
Data: Wed 24 May 2006 - 00:30:32 MET DST

Dziekuje Wam za odpowiedzi.
Zdecydowalem sie juz na cos z modelu GTX 7900. W sumie juz i tak za duzo
zainwestowalem w kompa zeby teraz wyzylowac na karcie...
Tylko doradzcie mi prosze jakiej firmy wybrac. do wyboru mam Asusa BTG, XFX,
eVGA, PNY Gigabytei Leadtek
Dodam ze karta bedzie pracowala z mobo Asusa P5N32-SLI Delux z procesorem
Intel Pentium D 950
Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje,
Szatyn

PS. Przepraszam, ze zalozylem nowy watek odnosnie karty. Ale to tylko
dlatego ze byc moze nie wszyscy powracaja do postow z przed kilku dni.