Re: p4 2,8 prescott

Autor: Skylla <skylla1_at_op.pl>
Data: Tue 23 May 2006 - 19:53:47 MET DST

> Dla Ciebie informacja, że w im niższej temperaturze pracuje
> procesor, tym dla niego lepiej, jest żartem? :)

Zalezy co sie rozumie przez lepiej.
Wiem, ze nie udało mi sie dotąd zajechać żadnego procesora Intela, a było ich
sporo (w pracy ponad setka).
Wiele z nich pracuje non stop na 100% - obliczenia - i nikt nie sprawdza im
temperatury, póki działają.
czasem z ciekawosci sprawdze - Precotty mają z reguły ponad 60 stopni non stop
praktycznie.
Trwa to lata całe.
Psuło sie i paliło w tych kompach wszytko łacznie z myszka i klawiaturą :), ale
żaden procesor intela.
Z jednego komputera przezył tylko procesor - cała reszta sie spaliła.

Więc sam sobie odpowiedz czy warto obniżać temperaturę :).
S.