Re: Które IrDA lepsze?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 May 2006 - 19:52:14 MET DST

http://www.allegro.pl/item104483910_irda_na_usb_4mbps_instr_pl_nowa_gwar_12m_f_vat.html
> Tu masz wszystko

Ja już mam jeden kluczyk IrDA i nie narzekam. Jak ustawię telefon i nie ma
ostrego światła, to chodzi ładnie na 115 kbps i raczej nie zrywa. Pozatym
wolę IrDA, bo jest tańsza i mniej pradu źre w telefonie. Ale teraz oglądam
tę aukcję i... fajna jest! Wielkie dzięki Ci!