Re: nagrywanie DVD-RAM

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 23 May 2006 - 19:46:01 MET DST

Gupik napisał(a):

> a czy gdzieś w sklepach są nagrywarki które biorą takie płytki w
> kasetkach ??

Sam szukałem na Allegro... Nie ma... Szukałem w sklepach... Też nie ma...
Ogólnie to śledzę nowości w dziedzinie nagrywania płytek i nigdy nie
widziałem recenzji czegoś w tym stylu. Obiło mi się, że można dostać te
jedne pierwszych, z wtórnego obiegu...
A szkoda...

> [ bo chyba nie da się wyciągnąć szuflady z nagrywarki ]

Szufladę może i da się wyciągnąć, ale raczej kasetki na jej miejsce nie
założysz. :P
W każdym razie interesujący jest fakt, że pomimo niemal zerowej
dostępności nagrywarek biorących kasetki, wciąż są produkowane i można
kupić płyty DVD-RAM w tej formie.

# /George Orwell - Rok 1984/