Goraca prosba do uzytkownikow kart graf. Matrox

Autor: Adam <aaa_at_bbbb.cc>
Data: Mon 22 May 2006 - 16:00:31 MET DST

Witam wszystkich

        Mam pytanie do uzytkownikow kart graficznych Matrox G450 i G550.
Slyszalem, ze Karta Matrox G400 obsluguje tzw. wirtualny pulpit (o ktorym
juz wspominalem wczesniej w poprzednim watku, przypomne jedynie definicje :
http://www.techweb.com/encyclopedia/defineterm.jhtml?term=virtual+screen ),
nie wiem jednak ktorego systemu sie to dotyczylo (Win9x czy z rodziny NT).

        Czy ktos moze potwierdzic ze ta funkcja wirtualnego pulpitu wystepuje dla
Windows 2000 czy Win XP w tych kartach (G550 lub G450 - jeszcze sie nie
zdecydowalem, a zalezy mi glownie na bardzo dobrej jakosci 2D i wirtualnym
pulpicie, niestety moj Radeon 7000 tego nie obsluguje w Win, choc pod
XFree86 zapewne dalby rade)?
        I czy da sie ustawic rozmiar okienek aplikacji wiekszy od rozmiaru
fizycznej rozdzielczosci monitora (np. rozdzielczosc 1024 x 760 , a okno
aplikacji 1600 x 1200 )?

        Z gory dziekuje za odpowiedz
        Adam