problem z wyswietlaniem na TV

Autor: ibe <i_kolo_at_wp.pl>
Data: Mon 22 May 2006 - 11:27:42 MET DST

Witam,

Przepraszam z góry, jeżeli OT, ale badziej odpowiedniej grupy nie znalazłem.

Mam problem z wyświatlaniem filmów z PC puszczanych na TV.
Obraz jest, kolor jest, ale starsznie szarpie - tzn. dopiero po ustawieniu
rozdzielczości na 640x480 x16bit da się w ogóle oglądać film- ale też nie
płynnie.
Tak jakby przepustowość była czymś ograniczona (mocno).

Gdzie szukać winy?? (TV, kable czy karta)

konfiguracja:
R9550 (nie flashowana), stery Omega
kabel S-VIDEO - S-VIDEO
TV Daewoo 32" 100Hz ( wbrew pozorom całkiem nieźle gra).
TV ustawiony jako ekran dodatkowy

Dzięki z góry za odpowiedzi

pozdrawiam

ibe