Re: crystal brite do wstępnej obróbki grafiki?

Autor: KaNo <fluor_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 21 May 2006 - 19:46:57 MET DST

Jarosław Grabek <jarek.grabek@gmail.com> napisał(a):

> Myślałem właśnie o 15", tylko są różne proporcje matryc i ciut się
> pogubiłem. Wszyscy jednym głosem odradzają mi matryce panoramiczne, a IMO
> właśnie te są fajniejsze, bo jest gdzie ułożyć palety z PS. Muszę to
> spokojnie przemyśleć.

FireGL).

> [...]
> ostateczność). Chodzi o możliwość przygotowania tego "na kolanie",
> zapuszczenie kilku akcji w PS, wypalenie na szybko dvd i zostawienie
> zadowolonemu klientowi, który może obejrzeć efekty następnego dnia po
> sesji.
>
> Choć jakby pomyśleć spokojnie, to dobrze skalibrowany laptop będzie pewnie
> i tak 5x lepszym narzędziem do prezentacji niż to, na czym ludzie oglądają
> zwykle takie zdjęcia ;))
>
> Wychodzi mi, że w każdym przypadku byłoby szybciej, taniej i w efekcie
> wszyscy byliby zadowoleni. Tylko trzeba zrobić ten jeden wydatek.

W takim razie moge nieco konkretniej. Radzilbym przyjzec sie starszej serii
IBM/Lenovo T42p/T43p (powinno byc taniej). Dokladniej modelom z ekranem 15"
FlexView (rozdzielczosc 1400x1050 lub 1600x1200). Tylko w nich jest matryca
IPS. W sumie do pracy w PS jest to lepsze rozwiazanie niz ekran
panoramiczny, ktory przewaznie ma w pionie 800 pikseli.
Pozdrowienia.