W jakim programie... ?

Autor: Hans <Hans_at_o.nic.nie.pytaj.kom>
Data: Sun 21 May 2006 - 19:18:38 MET DST

Witam!
Sorry, jeśli post nie jest na tą grupę i jeśli tak jest to proszę o
pokierowanie mnie na właściwą grupę.
Otóż zakończyłem już pewien etap prac budowlanych u siebie w domu i mam masę
różnych rysunków odręcznie sporządzonych przy wykonywaniu różnych prac z
zaznaczeniem odległości, różnych wymiarów (gdzie jakaś rura, peszel,
konstrukcja pod G-K, przewody, itp. itd.). Chciałbym to narysować w jakimś
programie, ale jakim ?
Za wszelkie info z góry dziękuję i pozdrawiam
HanS