GA-K8NF-9 problem z update BIOSu

Autor: Piotrek <lhiphop_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 21 May 2006 - 15:37:39 MET DST

Witam
jak zainstalowałem soft do mojej płyty pierwszy raz, to nie miałem problemu
z softem do obsługi BIOS (min. możliwość sprawdzania, ściągania i robienia
update).
Bo reinstalacji systemu i ponownej instalacji softu po uruchomieniu program
BIOS informuje mnie:
"Unknown Flash Type or BIOS Write Protection !!!" i zamyka się...
Czyżbym niechcący poczynił jakieś ustawienai w BIOS, które powodują
niemożność jego update'u (ów Write Protection) ????
A może coś innego ?

Piotrek