Re: Karta graficzna-modernizacja kompa

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 21 May 2006 - 13:51:41 MET DST

Użytkownik "Koval" <kovaleczek@o2.pl> napisał w wiadomości
news:a06c0$446eda29$540a23ad$29907@news.chello.pl...
> (...)
> grafika. Chciałbym ją wymienić bo w NFSMW mi nie wydala i co chwila mam
> jakieś paski i zaćmienia trasy. Co Szanowni Grupowicze mogliby doradzić?

Może wolniej jechać autem? :-D

> Wiem że najlepiej byłoby wymienić płyte główną na taka która posiadała by
> PCI-E i DDR2 i inne nowoczesne złącza ale tyle kasy chyba nie znajdę.
Jeśli
> Ktoś znajdzie chwilkę to bardzo proszę o pomoc

ASUS 6600 za 350zł, albo coś podobnego, ale nic słabszego. Wielkość pammięci
jest nieważna (karty bogatsze w pamięć nawet notują nawet gorsze wyniki).
AGP4x a AGP8x to rzadna różnica w praktyce (u mnie AGP 8x wypada gorzej
nawet, ale producenci kart i mobo różni, więc może to jest przyczyną).