Karta graficzna-modernizacja kompa

Autor: Koval <kovaleczek_at_o2.pl>
Data: Sat 20 May 2006 - 10:58:27 MET DST

Witam,

zastanawiam sie nad modernizacją komputera. Obecnie mam Athlona 2700+, 2x256
Ram, Epox 8RDA 3+, Segate 120Gb, GF FX5700 LE 128Mb 64bit, karta muzyczna
jakaś byle jaka ale nie zintegrowana. Na pierwszy ogień pójdzie chyba
grafika. Chciałbym ją wymienić bo w NFSMW mi nie wydala i co chwila mam
jakieś paski i zaćmienia trasy. Co Szanowni Grupowicze mogliby doradzić?
Wiem że najlepiej byłoby wymienić płyte główną na taka która posiadała by
PCI-E i DDR2 i inne nowoczesne złącza ale tyle kasy chyba nie znajdę. Jeśli
Ktoś znajdzie chwilkę to bardzo proszę o pomoc

Pozdrawiam
Koval