Re: monitor LCD 15" > 1024x768 czy jest?

Autor: Komak <star_at_fifak.pl>
Data: Sun 21 May 2006 - 11:57:39 MET DST

> Pracowałem przez 3 lata na laptopie na rozdzielczości 1024x768, 14".
> Efekt taki,
> że wzrok był bardzo dobry, ale ręce za krótkie aby z daleka czytać z
> matrycy.
> Nieświadomie przysuwałem laptop do siebie, a z bliska to właśnie
> niepotrzebnie
> przyzwyczajasz oczy do krótkowzroczności. Myślę że to w jakimś stopniu
> wpłynęło
> niekorzystnie na moje oczy. Oczywiście praca w zawodzie robi swoje.
>
> Mam 2 laptopy, matryce 14", 1024x768 i 1400x1050, jak byś porównał
> [...]

OK ale jestescie wyjątkami:), bo częsciej słysze ze ludzie chcą kupić
19"tylko z powodu wielkosci piksla, ja tez kupiłem 19" dlatego ze 17'
miała za małe piksle, teraz kupił bym 20" gdyby nie koszmarnie duza
rozdzielczosc 1680x1050.

Zobacz strony producentów matryc:
http://www.samsung.com/products/tftlcd/index.htm
http://www.auo.com/auoDEV/products.php?sec=monitor&func=items&items_id=1

tylko dla laptopowych ekranow produkuje się matryce np 15.4" i
rozdzielczosc 1920x1200 czyli tzw mały piksel.