Re: monitor LCD 15" > 1024x768 czy jest?

Autor: Darek <dooveroneWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Sun 21 May 2006 - 11:43:18 MET DST

> nie wszyscy chcą tak szybko oślepnąć

Mam inne zdanie.

Pracowałem przez 3 lata na laptopie na rozdzielczości 1024x768, 14". Efekt taki,
że wzrok był bardzo dobry, ale ręce za krótkie aby z daleka czytać z matrycy.
Nieświadomie przysuwałem laptop do siebie, a z bliska to właśnie niepotrzebnie
przyzwyczajasz oczy do krótkowzroczności. Myślę że to w jakimś stopniu wpłynęło
niekorzystnie na moje oczy. Oczywiście praca w zawodzie robi swoje.

Mam 2 laptopy, matryce 14", 1024x768 i 1400x1050, jak byś porównał jakościowo,
to zdecydowanie wynik na korzyść większej rozdzielczości.
Próbowałeś kiedyś pracować w takiej rozdzielczości:)

Co więcej, dziwne, ale kumple którzy pracują na takich hardcorowych
rozdzielczościach, nie mają problemu z oczami:)

A jeśli chodzi o monitor wolnostojący, cóż w miejscu gdzie chcę go postawić mam
bardzo mało miejsca, więc matryca 17" jest po prostu niepotrzebnie za duża.

Darek