Re: 2 dobre, szybkie dyski do postawienia na raid ?

Autor: Cezar Ponti <pegazzzwywal_at_poczta.fm>
Data: Sat 20 May 2006 - 17:22:46 MET DST

> Bledne zalozenie, przy dwoch dyskach w RAID0 prawdopodobienstwo awarii
> rosnie o 100%!!!
> Pzdr.,
>
> --
> uC
> www.ultracode.eu

Juz sam nie wiem ala na chlopski rozum dysk sie glownie pierd.. z racji
uzytkowania itp
wiec jesli jest mniej obciazony (bo rozklada sie na 2) to prawdopodobienstwo
zejb...
ogranicza sie do 50% i teraz mamy tak ze rosniem nam spowrotem do 100 % z
racji
tego ze dane sa przeplatane na 2 dyskach co z tym idzie po zje.. jednego
wali nam sie wszystko.
Zgadza sie ?
Wiec po prostu mamy takie bezpieczenstwo jak w przypadku 1 dysku.
Mam nadzieje ze dobrze przelalem to o co mi chodzi :)