Re: Ktory PIII szybszy??

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sat 20 May 2006 - 14:04:25 MET DST

JoteR ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Nie wierzę. Skoro na takim samym Asusie PIII/650 ruszyło na 133 bez pasty,
> zwiększania napięcia i z badziewnym wiatrakiem (czasami nawet się kręcił),
> to IMHO przy odrobinie dobrej woli powinien ruszyć i PIII/800 (o ile to nie
> Tualatin). Ale jeśli nie ruszy, to mimo wszystko ja osobiście bym wolał

No u mnie niestety nie chce. :( Pamieci sa PC133 wiec tutaj nie ma
problemu - natomiast BIOS sam ustawia FSB 100MHz dla tego procka
(PIII800) niezaleznie czy ustawie zworki na FSB 133MHz czy tez w
JumerFreeMode prubuje zwiekszyc FSB. Poza tym teraz fige zrobie bo plyta
piszczy i HGW o co jej chodzi - przetestowalem juz procki, ram i
probowalem inna grafike. Piszczy skubana (resetowalem CMOS i tez piszczy
potem).

OMSON

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!