Re: AGP x8 - Problem

Autor: sekunio <sekowskiWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Sat 20 May 2006 - 09:35:07 MET DST

Witam,
Zainstaluj ATI Tray Tools i tam w którejś z zakładek bez problemu ustawiasz
prędkości AGP. Po ponownym uruchomieniu powinno być dobrze.
Ja miałem problem trochę innego typu, a mianowicie miałem zwisy na AGPx8 i
musiałem przestawić na AGPx4 i właśnie tam to zrobiłem (MO GA-K8NS i 9600XT) i
jest wszystko w porządeczku.

Pozdrawiam,
Piotrek S.