Re: KINGSTON i realizacja "lifetime warranty"

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 20 May 2006 - 09:36:32 MET DST

> AFAIK lifetime warranty oznacza, że gwarancja obejmuje czas "życia"
> produktu. Czyli jeżeli nie jest produkowana dana pamięć to można
> zapomnieć o wymianie.

Posiadam inne czesci komputerowe, ktore mimo ze juz nie produkowane zostaly
wymienione na sprawne. Jednakze producent/dystrybutor zastrzegal sobie ze
wymienia na sprawne, ale moga to byc nowsze modele, lub elementy uzywane,
ale sprawdzone i sprawne. To drugie nie robilo mi zadnej roznicy.
No chyba ze pod okresleniem "czas zycia " masz na mysli nie np. karte CF o
okreslonym numerze produktu, ale ogolnie - produkowanie kart CF, bez wzgledu
na pojemnosc, itp.

Pozdrrrr.... Reksio