hp nx 9005

Autor: <Paul.Rucki_at_gmail.com>
Data: Fri 19 May 2006 - 18:36:11 MET DST

Witam!
Mam problem z notebookiem. Coś mnie podkusiło, żeby zaktualizować
BIOS. Pobrałem go ze strony hp i rozpocząłem aktualizacje. Cały
szkopuł polega na tym, że okazało się, że powinna być załadowana
bateria w notebooka, a ja tę baterię parę dni temu wyjąłem i
pracowałem na samej sieci (o czym zapomniałem). W trakcie
aktualizacji komputer nagle się wyłączył...

Teraz można go uruchomić, ale po sekundzie się wyłącza. Jest
piątek wieczór i nie mam możliwości udać się do jakiegoś
serwisu. W pomocy technicznej na stronie hp nie przewidziano takiego
problemu. Czy ktoś mógłby się podzielić wiedzą, jak usunąć
awarię, ewentualnie załadować jeszcze raz BIOS?

Pozdrawiam
Paweł