Diamond Viper 770 pod win XP

Autor: Speedy <speedy_at_va.pl>
Data: Wed 17 May 2006 - 22:23:58 MET DST

Hej
Mam pytanie lamerskie troszkę - jakie są najnowsze sterowniki do tego?
Ponieważ wiem już że ów Viper 770d jest to TNT2 to odruchowo wrzuciłem
najnowsze stery nvidii 81.84, jednak sterownik przy instalacji napisał że
nie znalazł odpowiedniego sprzętu. Przeczytałem więc informacje na stronie
Nvidii nieco uważniej i dowiedzialem sie ze ten sterownik nie obsługuje już
TNT2, ale należy zastosować starszy 71.89. Sciagnąlem go więc i
zainstalowalem i on także oświadczył że nie widzi odpowiedniego dla siebie
sprzętu. W związku z tym mam pytanie, może ktoś wie jakie były najnowsze
sterowniki Nvidii odpowiednie dla Vipera 770?

--
_________
Pozdr.