Re: Złożenie kompa dla ośmiolatka

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 17 May 2006 - 10:04:16 MET DST

  Uwencjusz napisał(a):
> Razem 1742 zł. Z tym że mam zastrzeżenie odnośnie zasilacza (pewnie wezme
> jakiegoś Fortrona)

Masz rację, ten w podanym zestawie jest do niczego. W niskiej cenie
zdecydowanie najlepszy będzie Fortron, przy czym to już musisz się na
niego decydować jeśli został tydzień (poczta różnie działa ;) ).

> i karty graficznej (brać płyte główną zintegrowaną kartą
> graficzną czy też nie?).

Zdecydowanie nie zintegrowaną. Młody będzie chciał sobie w coś pograć
(nie masz co się oszukiwać, że się będzie na tym "uczył" ;) ) Bez karty
graficznej, która mu to zapewni komputer będzie raczej zakurzonym meblem
do czasu podłączenia do internetu. Jako minimum widzę w tym zestawie
GeForce 6600.

> No i ostatnia kwestia czy brać sprzęt pod 754 czy pod
> 939?

Mocno ograniczają Cię fundusze, więc oczywiście 754. Wbrew pozorom,
różnica między nim a dużo droższym Athlonem będzie w praktyce zerowa.
Dużo więcej zyskasz kupując lepszą kartę graficzną i ewentualnie więcej
pamięci.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorii: