Złożenie kompa dla ośmiolatka

Autor: Uwencjusz <uwencjusz_82_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 17 May 2006 - 00:14:30 MET DST

Witam,
Problem jest bardzo poważny. Chodzi o złożenie jakiegoś zestawu dla ośmiolatka
na I Komunie Św.
 Problemem, może być to że sąsiedzi nie są zbyt zamożni i na ten zestaw chcą
przeznaczyć ok. 2000zł (buda+monitor). Komputer ma być kupiony w sklepie w
Kożuchowie.
Cennik pod tym adresem:
http://edenkomputery.zgora.pl/Cennik_EDEN_Komputery.pdf
 Od razu sorry za takie umieszczenie odnośnika.
Jeżeli jest to nie zgodne z regulaminem to trudno, pewnie poniose jakieś
konsekwencje, ale podkreślam sprawa jest pilna bo mały komunie ma w tą
niedziele, więc myśle że Admini i Moderatorzy mi wybaczą.

Według osób tam pracujących przygotowali taki oto zestaw:
  AMD Sempron 2600+ BOX (754 pin) 64 bit Palermo - 269zł
  Gigabyte GA-K8N51GMF GeForce6100 Socket 754 mATX - 236zł
  DDR 512MB PC400 Kingston - 174zł
  HDD Caviar 80GB Sata - 190zł
  DVD-REC NEC ND-3551 DL - 162zł
  FDD - 30zł (mały pewnie w szkole nie bedzie nagrywać na gwizdku dlatego fdd
bedzie chyba konieczny)
  Obudowa standard ATX MIN 350W - 135zł
  Klawiatura + mysz - standard - 50zł
  monitor Samsung SM793DF - 461zł
  głośniki standard - 35zł
  wersja bez OS.
  Razem 1742 zł. Z tym że mam zastrzeżenie odnośnie zasilacza (pewnie wezme
jakiegoś Fortrona) i karty graficznej (brać płyte główną zintegrowaną kartą
graficzną czy też nie?). No i ostatnia kwestia czy brać sprzęt pod 754 czy pod
939?

 Z góry wielkie dzięki za jakieś odpowiedzi.
 Prosze nie odsyłajcie mnie na inne strony(fora) ponieważ w pracy mam neta
poblokowanego i działa mi jedynie portal www.gazeta.pl :(
Pozdr.