Re: zakup monitora lcd .. poradzcie !!

Autor: pit <pietrek45_at_NIEmaster.pl>
Data: Tue 16 May 2006 - 20:48:09 MET DST

Sekator napisał(a):

> Witaj, niedawno także borykałem się z tym problemem. Pomoc znalazłem na
> forum http://mva.pl/forum/index.php
> Po długiej lekturze postów na tym forum, mój wybór padł na
> Fujitsu-Siemens P19-2.
> Posiadam go około miesiąca i nadal jestem pod wrażeniem tego sprzętu.
> Porównanie z 17CRT jest praktycznie niemożliwe :-)
> Zakupiłem go w siriusie, z gwarancją na badpixele i mimo, że wyskoczył
> jeden subpixel - niebieski na czarnym tle nie wymieniałem panelu. Widać
> go tylko wtedy jak specjalnie włączam czarne tło i mocno się przyglądam :-)

> [...]

i tutaj zgodzę się z tobą. ja zanim kupiłem swój monitor (też
Fujitsu-Siemens P19-2) przez trzy tygodnie czytałem artykuły,
porównywałem monitory w sklepach i najlepiej wypadł właśnie ten. kupiłem
go na www.sirius.pl , bo tam było o wiele taniej niż u mnie w sklepach.
mam go od 25 kwietnia i nie ma żadnych subpixeli. naprawdę polecam!!!