Re: zakup monitora lcd .. poradzcie !!

Autor: Sekator <brak_at_maila.pl>
Data: Tue 16 May 2006 - 16:03:29 MET DST

Użytkownik "news.onet.pl" <Nuniez__79@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e4c8n7$h87$1@news.onet.pl...

> mozecie polecic konkretny model w tej cenie ?.. na jakich modelach
> pracujecie .. jakie wasze wrazenia.. ?1..
>
> bede cholernie wdzieczny bo ja sobie nie radze z tym :(..

Witaj, niedawno także borykałem się z tym problemem. Pomoc znalazłem na
forum http://mva.pl/forum/index.php
Po długiej lekturze postów na tym forum, mój wybór padł na Fujitsu-Siemens
P19-2.
Posiadam go około miesiąca i nadal jestem pod wrażeniem tego sprzętu.
Porównanie z 17CRT jest praktycznie niemożliwe :-)
Zakupiłem go w siriusie, z gwarancją na badpixele i mimo, że wyskoczył jeden
subpixel - niebieski na czarnym tle nie wymieniałem panelu. Widać go tylko
wtedy jak specjalnie włączam czarne tło i mocno się przyglądam :-)

Kolega wcześniej polecał ten model, tylko że 17'', ja zdecydowanie radzę
kupić 19'', komfort pracy będzie nieporównywalny, a i filmy ogląda się
wyjątkowo przyjemnie.

Proponuję więc dozbierać trochę gotówki i kupić właśnie P19-2 niż później
żałować wyboru przez długie lata...

Oferty sklepów masz tu: http://www.skapiec.pl/site/cat/12/comp/12503

--
Pozdrawiam, Sekator.