Zmiana układu klawiszy

Autor: coach <coachynski_at_TEGOnieMA.op.pl>
Data: Tue 16 May 2006 - 14:34:16 MET DST

Witam!
Mam dosc nie typowy "problem". Otoz ostatnio odziedziczylem laptopa Toshiba.
Ogolnie bardzo dobrze mi sie na nim pracuje ale nie w tym rzecz. Chodzi o
uklad klawiszy, a konkretniej o PRAWY ALT. Zazwyczaj (w 90% keyboardów) jest
znajduje sie on dwa rzedy pod literka L (mniej wiecej). W Toshibie natomiast
jest on umiejscowiony dosc znacznie na prawo i BARDZO utrudnia to pisanie
polskich znakow. I tu rodzi sie moje pytanie: czy istnieje mozliwosc jakiejs
"zamiany" tych klawiszy, tak aby komuter tam gdzie teraz jest INS
rozpoznawał ALT i na odwrot? Wiem, ze niektorym moze to sie wydac nieistotna
roznica, ale prosze mi uwierzyc ze to naprawde uporczywy problem. Bede
bardzo wdzieczny za pomoc.

Pozdrawiam,
Michal