Re: Creative CT4810 vs. CT5803

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 16 May 2006 - 14:21:08 MET DST

Temujin napisał(a):

> Czyżbyś budował system DOS-owy na fali regresu
> i chęci uruchomiania paru staroci bez DOSBoxa
> jak ja ostatnio?? :)

Nie, musze do kompa ktoras z kart dolozyc, zeby mi programy muzyczne
chodzily bez zaciachow pod xpekiem. Nie mam innych a potrzebujemy do
nagrywania prob w kanciapie. Poza tym chcialbm, zeby projekty ktore
robie w domu tez chodzily poprawnie na identycznym sofcie.
Mamy PIII800MHz na ASUSie CUSL2-C do tego IBM Deskstar 41GB 7200obr i
512MB SDRAM. Powinno styknac (chociaz martwi mnie zegar procka)

OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.