Re: Nagrywarka LG GSA-H20LRRE czy Lite-On SHW-16H5S?

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 16 May 2006 - 13:55:13 MET DST

Użytkownik "Marcin" <marcin.koczanowski@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:e4cdvg$anv$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Czesc.
> Przypdkowo trafilem na Twoj post. Powiem Ci jedno wypalarki LiteOn sa do
> Du..!!! Nie kupuj tego zlomu mowie Ci. Ja mam LiteOn SOHW 1653s
> i mam z nia same klopoty. Najpierw mialem problem z plytami TDK, owszem
> plyty sie wypalaly ale zadnej nie dalo rady odczytac!!! Potem problem z
> odczytem DVD Video, filmy rwaly jak cholera, trzeba bylo przepinac napedy
> rozne takie cuda robic!! Jak kumpel wypalil mi DVDRW na LG wypalarce to
juz
> huj u mnie nie widzialo sesji, system widzial ta plytke jako czysta!!!
> [...]

Debil ze wszech miar.
Po pierwsze, brak należytego rozwoju umysłowego.
Po drugie, brak kultury (powód powyżej).
Po trzecie, brak umiejętności obsługi programu do poczty (powód powyżej, a
piszę się pod cytatem).
Po czwarte, kłamie (Lite-On są dobre i wypalają na wszystkim, i myslę tylko,
że Marcin ma komp tak skonfigurowany jak umysł).
Po piąte, nie na temat (swe frustracje proszę wywalać gdzie indziej).
A dalej wymieniać już mi się nie chce nawet...

Jedno jest pewne, co kupisz, to Twoja sprawa, zgłaszając takie posty tylko
mątlik sobie robisz i okazujesz swą niepełnosprawność. Tak jak kiedyś tu
napisano: "niedługo będą prosić o prokreację na grupach" (czy jakoś tak).
Masz kłopot z wyborem? Dziękuj wolnemu rynkowi. Nie było wolnego rynku, to
żeście ryja darli. I tak w kółko, zawsze coś, byle nie to co należy.