Re: Nagrywarka LG GSA-H20LRRE czy Lite-On SHW-16H5S?

Autor: Marcin <marcin.koczanowski_at_neostrada.pl>
Data: Tue 16 May 2006 - 13:42:40 MET DST

Czesc.
Przypdkowo trafilem na Twoj post. Powiem Ci jedno wypalarki LiteOn sa do
Du..!!! Nie kupuj tego zlomu mowie Ci. Ja mam LiteOn SOHW 1653s
 i mam z nia same klopoty. Najpierw mialem problem z plytami TDK, owszem
plyty sie wypalaly ale zadnej nie dalo rady odczytac!!! Potem problem z
odczytem DVD Video, filmy rwaly jak cholera, trzeba bylo przepinac napedy i
rozne takie cuda robic!! Jak kumpel wypalil mi DVDRW na LG wypalarce to juz
huj u mnie nie widzialo sesji, system widzial ta plytke jako czysta!!!
Kup[ jakas dobra LG a bedziesz napeno zadowolony tak Ci kolego radze z glebi
serca zebys potem nie musial sie niepotrzebnie wkurwiac a stres jest
przeciez szkodliwy w dzisiejszych czasach.Ps. Nie zen sie jesli nie
musisz!!! Kobiety sa dobre tylko do sexu.
Pozdrawiam Marcin.