Re: uzywany laptop na studia

Autor: Shreek <pulikowSP_at_Mpoczta.onet.pl>
Data: Tue 16 May 2006 - 10:53:55 MET DST

KSZYCHOOO napisał(a):

> Jakie modele brac pod uwage ?
> Zalezaloby mi, aby w miejsce napedu byla mozliwosc
> wstawienia drugiej baterii oraz tv-out (niekoniecznie)
> Poki co znalazlem HP Omnibook 6000/6100.

Chcesz coś dobrego to szukaj IBM T2x.
W tej cenie może trafisz na T22 a jak ci się uda to i może T23
(oczywiście będzie to górny przedział Twojej kwoty).

Notebook bardzo trwały i solidny - w wielu rankingach sprzętu tej klasy
zajmuje pierwsze miejsce.

Procesory w tych notebookach to PIII 700MHz do 1,13GHz.
Pamięć - dwa sloty więc można włożyć sporo (nie pamiętam jakie są górne
granice)

Sprzęt chodzi baardzo stabilnie - jakby nie patrzeć seria PIII to były
znakomite procesory.

A co do wymagań odnośnie baterii:
Jest wnęka Multibay2000 gdzie możesz włożyć: CD/DVD ROM; FDD;
Akumulator; drugi HDD; różnego rodzaju napędy ZIP i inne wynalazki,
które IBM produkował.

--
M.
GG 1119311