Re: odzyskanie danych z hdd po utracie zasilania!

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 16 May 2006 - 10:41:16 MET DST

Użytkownik "bikej" <bikej@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:e4c208$je$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w
> wiadomości news:e4c1l9$835$1@polsl.pl...

> A jednak mojego nie widzi... (wersja dla windows).
> Po wsadzeniu dysku do stacjonarnego widzi, ale z kolei tylko
> 137GB, bo nie mam SP1 (i nie uaktualnie, bo mam modem). Ech... nie
> wiem juz co robic:/

Dopóki pracujesz z tabelą partycji lub z partycjami położonymi poniżej
tego obszaru, nic Ci nie grozi. W żadnym wypadku jednak nie podpinaj
tego dysku pod takie nieuaktualnione Windows, bo pierwsza próba
uaktualnienia MFT wysokiej partycji może Ci nadpisać pierwszą partycję.
Musisz niestety używać Testdiska uruchomionego z dyskietki lub z płytki
CD. BTW jeśli BIOS poprawnie widzi ten dysk - w całości - to DOS-owy
Testdisk też tak go zobaczy.

Innym programem służącym do tego celu może być np. Active Partition
Recovery (wersja DOS-owa), DFSee, DiskPatch, Partition Table Doctor -
http://www.ptdd.com/ (ten ostatni jest ponoć dość prosty w użyciu). Ale
ja bym zaczął od _diagnostyki_...

--
M.   [MS-MVP]