Re: Torba do laptopa - Acer Ferrari

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Mon 15 May 2006 - 22:52:35 MET DST

Dnia 5/15/2006 10:44 PM, Użytkownik Franek napisał:
> Czesc
>
> Od pewnego czasu jestem szczesliwym posiadaczem laptopa Acer Ferrari M3200.
> Jeszcze z nim nie podrozowalem. Wybierajc sie gdzies z nim nalezaloby w cos
> go "ubrac".
> Stad moje pytanie czy ktos z grupowiczow moglby polecic jakas fajna i
> niedroga torbe do niego (przekatna LCD 15") ?

Masz jednego z droższych laptopów i na torbe bedziesz żałował? ;P

> A moze ktos zna gdzie mozna kupic torbe Ferrari do tego laptopa ?

Kup firmową torbe "Acer Ferrari" to założe sie że po krótkim czasie
stracisz tego laptopa. Wogóle uzywanie toreb na laptopy (cel obojętny)
uważam za pomyłke i kuszenie losu.

> W google szperalem i nic nie znalazlem :-(

Kup cokolwiek firmowego, co nie wygląda na pakunek laptopa. Zdecydowanie
polecam plecaki Samsonite bądź podobne - dostępne np w Vobisie.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \