Torba do laptopa - Acer Ferrari

Autor: Franek <franzmr_at_DEL.go2.pl>
Data: Mon 15 May 2006 - 22:44:48 MET DST

Czesc

Od pewnego czasu jestem szczesliwym posiadaczem laptopa Acer Ferrari M3200.
Jeszcze z nim nie podrozowalem. Wybierajc sie gdzies z nim nalezaloby w cos
go "ubrac".
Stad moje pytanie czy ktos z grupowiczow moglby polecic jakas fajna i
niedroga torbe do niego (przekatna LCD 15") ?
A moze ktos zna gdzie mozna kupic torbe Ferrari do tego laptopa ?
W google szperalem i nic nie znalazlem :-(

Pozdrawiam i bardzo prosze o pomoc
Franek